woensdag 10 december 2014

Mijn eerste bericht

Vandaag voor het eerst maar eens een bericht plaatsen op mijn nieuwe blog.
Nog nooit een gehad maar moet er toch eens aan gaan beginnen.
Even om me voor te stellen:
Ik ben Wendy Scholten en woon in Kwintsheul, Zuid Holland in Nederland
Ik ben getrouwd met mijn grote liefde en sinds bijna 1 jaar hebben we er een grote liefde bij, onze dochter.
Dan heb ik nog een grote liefde en dat is scrapbooking, ik vind het heerlijk om van foto's mooie herinneringen te maken zoals lay-outs, home decor, mini-albums, soms kaarten en sinds kort heb ik mixed media ondervonden.
Nooit gedacht dat dit iets voor mij zou zijn maar ik kan hiermee helemaal mijn gang gaan en lekker 'kliederen'.
Ik zal mijn creaties hier op mijn blog zetten, zodat jullie ze ook kunnen zien.
Groetjes Wendy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten